Külföld

Csak megyek itt egyedül, nincs a közelben senki, nem is ismerem a tájat, hiszen külföldön vagyok, de csak megyek, haladok, hallgatom a szépen énekelő madarakat, oh, ismét jön egy vonat, hallom a hangját!
2022 első júliusi hétvégéjén utunk újra Semmeringbe vezetett. A fiúk egész nap a bike parkban voltak, én pedig újra elmentem egyedül kirándulni....

Szeptember elején elmentünk Semmering-re, ahol a fiúk bicikliztek, én pedig kirándultam. Az osztrák kiruccanás mindannyiunknak nagyon izgalmas volt, mert a srácok már nagyon visszavágyakoztak a bike parkba, én pedig külföldön, ismeretlen helyen, egyedül kirándulhattam.

Idén nyáron számunkra nagy fába vágtuk a fejszénket: kempingezni mentünk. Ezen nyaralásunk előtt egyikünk se volt még kempingezni. Sátrazni már voltunk, de általában fesztiválon vagy hasonló eseményen, amikor a sátrazás sokadlagos dolog volt. Terveinket először elmosta a nagy esőzés és a sártenger, így végül nem júniusban, hanem júliusban mentünk...

Október végén - november elején kihasználtuk a sok munkaszüneti napot és elmentünk egy nagy utazásra. Több országban, több városban, több nemzeti parkban is jártunk, és ezt autóval abszolváltuk. Innen is a neve az utazásunknak: Subaru Road Trip.
Magáról az utazásról úgy gondoltuk, hogy a Mangart megér egy különálló bejegyzést, a többiről pedig majd...