Kerékpár

Gyerekkorom óta a kedvenc kerékpáros túraútvonalam a Dunakesziről Vácra vezető EuroVelo 6. Tini korom óta gurulok rajta, sose unom meg. Viszont csak párszor mentem el Szobig, így adta magát, hogy idén húsvétkor, ha már úgyis Dunakeszin voltunk, menjünk el Szobig s vissza. Így drótszamarainkkal száz kilométert sikerült abszolválnunk.

Tisza-tó kör

2023.09.17

Évek óta szerepelt a kerékpáros bakancslistámon a Tisza-tó körbetekerése. Idén szeptember elején végre eljutottunk, és az időzítésünk is tökéletes volt!

Akár alap edzettséggel, vagy ha a Velencei-tó körnél többet kíván az ember. Könnyed, nézelődős tempóban, több büfénél megállva is egy nap alatt teljesíthető részleges Balatont kerülő kirándulás.

A Pilisben rengeteg kerékpározási lehetőség van. A kijelölt útvonal hálózaton szinte minden típusú biciklis megtalálja azt, amit keres, hiszen a többféle úttípus (aszfalt, murva) mellett, többféle nehézségű túra is található (könnyű, közepes, nehéz). Most egy végig aszfaltos, emelkedőkkel és lejtőkkel tarkítottat ajánlok, amely (edzettségtől...

Idén nyáron nagyon rámentünk arra, hogy a saját komfortzónánkból kilépjünk, így esett meg július 20.-án, a 36 fokos melegben, hogy elmentünk letesztelni a Budapest-Balaton (BuBa) bringautat. Az út minősége nagyon szuper, a munkálatok még elvétve folytak, a táblák és az útvonal egyértelmű, de előre szólok, ez nem családi kirándulásra szánt terep! 79...

2021 szeptember végén vettem egy montit, hogy megnyíljon előttem is az erdei biciklizés világa. Mivel a biciklis túrák is mindig nagy helyet foglaltak el a szívemben, ebben a bejegyzésben kicsit röviden, de tömören mutatom be az első pár hónap kalandjait, majd egy következőben már az ideieket, ezzel is segítve akár a te, akár mások szórakozását.

Távol álljon tőlem hogy megmondjam, ki mit csináljon a már 2 hónapja tartó kijárási korlátozás alatt, de ahogy a kormányrendelet is mondja: "egyéni szabadidős sporttevékenység, valamint szabadidős célú gyaloglás céljából is el lehet hagyni az otthonokat." Erre pedig szükség is van, hiszen kell a friss levegő, kell a mozgás, kell a kikapcsolódás....